Πώς να φροντίσετε το δέρμα σας το καλοκαίρι

Για μέρες, το σώμα μας έχει λουσμένη στο φως του ήλιου, παρέχοντας απίστευτες στιγμές και συναισθήματα ειρήνης και ευημερίας. Το μεγάλο αστέρι φέρνει πολλά οφέλη για το σώμα μας: μας δίνει το 90% της βιταμίνης D, η οποία προάγει την έκκριση της ντοπαμίνης και της σεροτονίνης, της ορμόνης της ευτυχίας.

Επιπλέον, ο ήλιος βοηθά στην καταπολέμηση της ψωρίασης και της ακμής, ενεργοποιεί την άμυνα και ενισχύει τα οστά μας. Ωστόσο, μπορείτε να χαλαρώσετε στην πετσέτα δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να είστε προσεκτικοί γιατί ο ήλιος μπορεί να είναι ένα δίκοπο μαχαίρι, ενέχουν κινδύνους για την υγεία.

8 συμβουλές για υγιές δέρμα το καλοκαίρι

Θυμηθείτε ότι το δέρμα σας έχει μνήμη και αυτό που κάνετε σήμερα θα αντικατοπτρίζεται στο δέρμα σας αύριο. Επομένως, είναι καλύτερο να ακολουθήσετε μια σειρά προφυλάξεων τους μήνες αυτούς και να αποφύγετε την απογοήτευση αύριο. Εδώ είναι 8 απαραίτητες θεραπείες έτσι ώστε το χτένι σας να μην υποφέρει περισσότερο από αυτό που θα υποστεί αυτό το καλοκαίρι:

  • Καθαρότητα: για να αποκτήσετε ένα μαύρισμα ομοιογενές και 100% ασφαλές, το δέρμα πρέπει να προετοιμαστεί. Πριν από την έκθεση στον ήλιο, σας προτείνουμε ένα scrub σώματος (στο ντους, για παράδειγμα) για την απομάκρυνση ακαθαρσιών, απαλό δέρμα και αφήστε το έτοιμο για τον ήλιο. Στη μέση της κολυμβητικής περιόδου, μην ξεχάσετε να κάνετε καθημερινό καθαρισμό σας με απαλές φόρμουλες που απομακρύνουν τη βρωμιά χωρίς να αλλοιώνει το μανδύα οξύ του δέρματος.

  • Ενυδάτωση: η έλλειψη νερού στο δέρμα δίνει μια ξηρή, θαμπό και ομοιόμορφη εμφάνιση. Εφαρμόστε τύπους ενυδάτωση σε αφθονία, ειδικά στο σώμα, δεν είναι ποτέ πάρα πολύ, διότι τα προϊόντα αυτά δημιουργούν ένα προστατευτικό τοίχο στην επιφάνεια του δέρματος, έτσι ώστε το νερό διατηρείται στο εσωτερικό. Δώστε ιδιαίτερη προσοχή στο πρόσωπο, καθώς το δέρμα αυτής της περιοχής είναι πολύ λεπτότερο και απαιτεί πιο συγκεκριμένες δερματολογικές θεραπείες.

  • Προστασία: Εφαρμόστε αντηλιακό μισή ώρα πριν την έκθεση στον ήλιο σε καθαρό, ξηρό δέρμα. Βάλτε τον εαυτό σας σε μια γενναιόδωρη θέση. Οι ειδικοί συστήνουν περίπου 6 κουταλάκια του γλυκού για την προστατευτική τους δράση και ανανεώνουν την εφαρμογή κάθε δύο ώρες ή κάθε φορά που εισέρχεστε στο νερό. Θυμηθείτε ότι ακόμα και όταν βρίσκεστε στη σκιά ή σε θολό, απαιτείται επαρκής προστασία (τουλάχιστον 30 FPS).

  • Ακριβώς τη σωστή στιγμή: αποφύγετε να βρεθείτε στον ήλιο κατά τη διάρκεια των ωρών μέγιστης κατακόρυφης (μεταξύ 11h και 16h). Ξεκινήστε να εκθέτεστε τον εαυτό σας σταδιακά, ειδικά κατά τις πρώτες μέρες στην παραλία. Θυμηθείτε ότι ο κίνδυνος εγκαυμάτων στα βουνά ή στην ανοικτή θάλασσα είναι υψηλότερος, οπότε χρησιμοποιήστε τουλάχιστον 30 φωτοπροστατευτές SPF.

  • Κατάλληλη ενδυμασία: Όταν πηγαίνετε στην παραλία ή στην πισίνα, μη χρησιμοποιείτε οινόπνευμα που περιέχουν προϊόντα, αρώματα και κολώνιες, επειδή μπορούν να προκαλέσουν κηλίδες στο δέρμα. Δώστε ιδιαίτερη προσοχή σε περιοχές του σώματος που είναι πάντα εκτεθειμένη, όπως το πρόσωπο, το λαιμό, το λαιμό, το λαιμό, το στήθος, τα χέρια και τα πόδια. Επιλέξτε ελαφρύ ρουχισμό, καπέλα, κασκόλ και φρέσκο ​​pareos.

  • Τρόφιμα: δεν καταχρώνται την κατανάλωση του κρέατος και να επιλέξουν για τα φρούτα, τα λαχανικά και τροφές πλούσιες σε αντιοξειδωτικά, που βοηθούν την πρόληψη της εκφύλισης των κυττάρων και διεγείρει τη ροή του αίματος στο δέρμα. Θα βρείτε τη βιταμίνη Α στο γάλα, τα αυγά και τα ψάρια. βιταμίνη Β σε αμύγδαλα, καρπούς με κέλυφος και ροδάκινα. βιταμίνη C σε πορτοκάλια, ανανά και ακτινίδια. και βιταμίνη Ε σε ξηρούς καρπούς και ντομάτες. Εξηγούμε σε άλλη θέση λεπτομερώς τα κατάλληλα τρόφιμα για ένα καλό μαύρισμα.

  • Πίνετε περισσότερο νερό: Το σώμα σας χάνει πολύ νερό στη θερμότητα, γι ‘αυτό πρέπει να το ανανεώνετε συνεχώς. Πίνετε άφθονα υγρά, εκτός από το νερό, μπορείτε να πίνετε γκασπάτσο, το κρύο σούπες και σαλάτες, που είναι εξαιρετικές πηγές H2O.

  • Για λεκέδες: Για την αντιστάθμιση και πρόληψη ηλιακών κηλίδων, μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε δερμοκαλλυντική φόρμουλες που περιέχουν το κοζικό οξύ, το οποίο βοηθά να μειώνεται σύνθεση μελανίνης.

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *