Τα μεγάλα οφέλη από το να κάνετε πιλάτες

Η μέθοδος Pilates είναι μία από τις πιο δημοφιλείς πρακτικές των τελευταίων χρόνων. Εκείνοι που το εξασκούν εξασφαλίζουν ότι αισθάνονται υπέροχα, έχουν ενισχύσει περιοχές του σώματός τους που είχαν ξεχάσει και βελτίωσαν τη φυσική τους κατάσταση. Έχουμε ήδη γνώριζε τα οφέλη βελτιωμένη αναπνοή ικανότητας και την ενίσχυση ποια είναι η δημιουργός της μεθόδου, Joseph Pilates που ονομάζεται «κέντρο εξουσίας», η οποία είναι η ταινία γύρω από το κάτω μέρος της πλάτης και της κοιλιάς. Αυτό μας βοηθά να αποτρέψουμε τους φοβερούς πόνους στην πλάτη. Επιπλέον, παρέχει επίσης μια αυξανόμενη κοιλιακή δύναμη και αύξηση της ευκαμψίας και της μυϊκής υγείας.

Σήμερα υπάρχουν πολλοί τρόποι για να ταιριάζει, αλλά λίγοι έχουν την απλότητα των beneficios del pilates έτσι ώστε οι άνθρωποι όλων των ηλικιών και φυσικές συνθήκες μπορούν να ενθαρρυνθούν χωρίς φόβο τραυματισμού.Αλλά, ποια είναι τα λιγότερο γνωστά οφέλη που μας δίνει αυτή η λαϊκή πρακτική; Εδώ σας λέμε:

1. Συνδυάστε καλύτερα: μια περίοδος pilates τουλάχιστον 45 λεπτών και το σώμα σας θα είναι εντελώς χαλαρό και τονισμένο. Αυτό θα σε κάνει να κοιμάσαι σαν μωρό. Απλά μια συμβουλή: μην κάνετε τα μαθήματα με πλήρη στομάχι ή λίγο πριν πάτε για ύπνο. Το σώμα χρειάζεται χρόνο για να αφομοιώσει τις ασκήσεις και να φτάσει στην κατάσταση ανάπαυσης.

2. Είναι θεραπευτικό: μπορεί να εφαρμοστεί από ανθρώπους διαφορετικών ηλικιών και φυσικής κατάστασης. Το αθλητικό παιχνίδι μας βοηθά να νιώθουμε καλύτερα και με κάποιο τρόπο μας κάνει πιο ευτυχισμένους. Δεν νομίζετε ότι είναι η καλύτερη θεραπεία;

3. Βελτιώστε τη στάση του σώματος σας. Με την εργασία των μυών της πλάτης και της κοιλιάς, βελτιώνει αυτόματα τη στάση του σώματος σας. Μετά από μερικές συνεδρίες θα παρατηρήσετε ότι η πλάτη σας είναι ισχυρότερη, περπατάτε πιο ευθεία και αισθάνεστε πιο σωστά στο γραφείο.

4. Παροχή προσωπικών γνώσεων: Το Pilates είναι μια μέθοδος που συνδέει το σώμα και το μυαλό σας και σας κάνει να εργάζεστε πολύ στην αναπνοή. Αυτές οι ασκήσεις με κάποιο τρόπο φέρνουν την ευαισθητοποίηση στο ίδιο το σώμα, βιώνουν τα δικά μας όρια και αισθάνονται τον τρόπο με τον οποίο βελτιώνουμε και είμαστε πιο ευέλικτοι σε κάθε σύνοδο.

5. Χρησιμεύει ως συμπληρωματική εκπαίδευση για τους αθλητές υψηλών επιδόσεων. Συνιστούμε πάντα να κάνετε καρδιακές δραστηριότητες και να τις συνδυάσετε με άλλες δραστηριότητες τόνωσης. Το Pilates είναι μια τέλεια πρακτική για όσους θέλουν να συμπληρώσουν τις περιόδους λειτουργίας τους, την κολύμβηση, το τένις ή την ποδηλασία. Επίσης, για όσους κάνουν καρδιο συνεδρίες για να χάσουν τις θερμίδες και θέλουν επίσης να ενισχύσουν την πλάτη και την κοιλιά.

6. Παροχή εμπιστοσύνης και ασφάλειας: Ο Joseph Pilates είπε: “Σε 10 συνεδρίες θα αισθανθείτε τη διαφορά, σε 20 συνεδρίες θα δείτε τη διαφορά και σε 30 συνεδρίες θα έχετε ένα νέο σώμα”. Αυτή η αλλαγή μας κάνει να αισθανόμαστε πιο ασφαλείς και ευτυχείς από τον εαυτό μας

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *